התאמה של שפת העיצוב, למוצר, לעסק שלך, למה שאתה מראה ללקוחות ולכל מי שנחשף אלייך על ידי חיפוש פשוט בגוגל. אם מדובר בהתאמת העיצוב ללוגו ולמיתוג של האתר ובין אם מדובר בתמונות שקשורות לתוכן, לעיצוב הכללי ולעימוד הדפים.
יצירתיות ומעוף
קריאטיביות זאת לא מילה גסה
לחשוב מחוץ לקופסה זה מאסט. גם אם אתה לא מוכר והאתר שלך רק כמו כרטיס ביקור ברשת האינטרנט, חשוב להיות קריאטיבי ולעשות באזז. גם אם מדובר רק לגרום חיוך קטן למשתמש שלך באתר. אתה נבדל משאר המתחרים והאתרים בתחום שלך 🙂
נראות
למה חשוב כ"כ העיצוב?
התאמה של שפת העיצוב, למוצר, לעסק שלך, למה שאתה מראה ללקוחות ולכל מי שנחשף אלייך על ידי חיפוש פשוט בגוגל. אם מדובר בהתאמת העיצוב ללוגו ולמיתוג של האתר ובין אם מדובר בתמונות שקשורות לתוכן, לעיצוב הכללי ולעימוד הדפים.
כמו שאנחנו הולכים למסעדה ורוצים חוויה נעימה ולהנות, כך גם המשתמשים באתר שלנו – רוצים להבין מה הם קוראים (כן, כמו התפריט במסעדה). בארוחה עצמה, אם מדובר באתר סחר מקוון, הם רוצים את חווית הקניה הנוחה ביותר, לא ליצור להם מעברי דפים רבים מידי ותמיד לתת את האפשרות להגיע לתאכל'ס. גם בטפסים, חייב להיות ממוקד ולא ליצור מעמסה על הלקוח החביב שלנו 🙂
כתיבת קוד תקני
מה זה בכלל קוד תקני?
לקוד תקני יש מספר תקנים. המוכר שבהם הינו W3C שהוא ראשי תיבות: World Wide Web Consortium זה תורם רבות למיקום בגוגל, ורינדור נכון של העמוד ב HTML שזה השפה שהדפדפן שלנו מכיר.
סוף דבר
אנחנו נדאג שתצא מרוצה
אנחנו מחוייבים להצלחה שלך. הצלחה שלך פירושה ההצלחה שלנו. זה לא סיסמה או שיטת מכירה. זה נטו איך שאנחנו פועלים לתת לך את ההרגשה של שיתוף, משפחתיות וחברות לפני הכל. אנחנו לא עוד סטודיו שבונה אתרים. לזה תווכח כבר בתחילת הדרך ובתקשורת ביננו. אח"כ זה רק יתעצם ויצמח. להיות קודם להכל בני אדם זה א' ב'.