שגיאות בבניית אתר אינטרנט

על מה לשים דגש כשרוצים לבנות אתר אינטרנט?


מה פחות קריטי?
ועל מה כן להתעקש ולא לוותר?

שגיאות נפוצות בבניית אתר אינטרנט

כרטיס ביקור דיגיטלי

בעולם הדיגיטלי של היום, כל בעל עסק שמכבד את עצמו, צריך לבנות אתר אינטרנט. פעם היו כרטיסי ביקור פיזיים, אנשים היו יותר נפגשים במציאות. היום אנחנו בעולם דיגטלי שהפך מאד וירטואלי. [למשל כשלקוח אינו מרוצה מבעל עסק, הוא יכול לעשות לו שיימיניג ברשת ובקלות להרוס לו את הפרנסה].
איפיון אתר

אפיון אתר אינטרנט

כשבעל עסק רוצה לבנות אתר אינטנרט, בונה האתר (בין אם זה סטודיו לבניית אתרים, בונה אתרים עצמאי, מעצב אתרים מומחה וורדפרס או חברה גדולה של בניית אתרים) צריך לשאול אותו מספר דברים חשובים שעל בסיסם יבנה אפיון אתר אינטרנט.
שאלות מנחות שעל פיהן ישק דבר.
למשל: אם קהל היעד שלו זה X, אותו X חייב למצוא את עצמו באיפיון. זה יכול להיות קטגוריה, זה יכול להיות שירות בסיסי שמוצג באתר וכדומה. אחרת הוא לא פוגע במטרה.
אבל זה רק אחד הדברים שחייבים התייחסות. 
אסור לבנות אתר אינטרנט ללא אפיון מסודר. אחרת עלולים להווצר הרבה בעיות. הלקוח יכול לצפות לקבל משהו מסוים ורק בסיום העבודה – לגלות שקיבל דבר אחר. לא מדובר רק באכזבה של הלקוח, אלא הוא קיבל מוצר שלא תואם את צרכיו ויכול להיות שהמוצר לא טוב. וגם לא נבנה טוב עבור קריאות ודירוג של גוגל.

מאפיין האתר צריך להבין בכל דבר, גם בתהליך הטכני של בניית אתר אינטרנט, גם בקיא בנושא קידום אתרים, גם מתמחה בכל נושא עיצוב אתרים שאם חלילה תפגע חוויית המשתמש, הגולשים לאתר ינטשו אותו במהירות ואת זה אנחנו ממש לא רוצים.